Editare Desen Seturi Feronerie |
Top Previous Next |
În această fereastră se pot desena articolele de feronerie iar apoi grupa pe diverse seturi de feronerie pentru a apărea pe ferestrele cu deschideri. Variabilele şi funcţiile folosite la desenare sunt:
La desenarea articolelor de feronerie: Variabile: OW (sau OrigWidth) - Original Width, lãþimea articolului aºa cum este definitã la acel articol OH (sau OrigHeight) - Original Height, inaltimea articolului aºa cum este definitã la acel articol FX (sau FinalX) - Final X, coordonata X de afiºare cerutã la desenarea setului de feronerie FY (sau FinalY) - Final Y, coordonata Y de afiºare cerutã la desenarea setului de feronerie FW (sau FinalWidth) - Final Width, lãþimea cerutã la desenarea setului de feronerie FH (sau FinalHeight) - Final Height, înalþimea cerutã la desenarea setului de feronerie RW (sau RabbetWidth) - Lãþimea falþului RH (sau RabbetHeight) - Înãlþimea falþului
Funcþii: MoveTo(X, Y) - mutã cursorul la (X, Y) LineTo(X, Y) - deseneazã linie pânã la (X, Y) Arc(X1, Y1, X2, Y2, X3, Y3, X4, Y4) - deseneazã un arc în dreptunghiul ((X1, Y1), (X2, Y2)) între intersecþiile centrului cu (X3, Y3) si (X4, Y4). Desenarea este în inversul acelor de ceasornic si porneºte de la (X3, Y3). Chord - indentic cu Arc doar ca uneºte cele douã capete printr-o linie Ellipse(X1, Y1, X2, Y2) - deseneazã o elipsã în dreptunghiul ((X1, Y1), (X2, Y2)) Rectangle(X1, Y1, X2, Y2) - deseneazã un dreptunghi de la (X1, Y1) inclusiv, pânã la (X2, Y2) exclusiv Brush(cod) - modificã umplerea. “cod” poate fi: Clear, Solid, Black, White, Red, Green, Silver, Maroon Pen(cod) - modifica peniþa. “cod” poate fi: Black, White, Red, Green, Silver, Maroon TextOut(X, Y, text) - afişează textul la coordonatele specificate Font(Size, Name, Color, Style) - modificã fontul. Parametrii necompletaþi nu se modifică. "Color" poate fi: Black, White, Red, Green, Silver, Maroon. "Style" poate contine: Bold, Italic, Underline, StrikeOut
La desenarea Setului de feronerie: Variabile: RW (sau RabbetWidth) - Lãþimea falþului RH (sau RabbetHeight) - Înãlþimea falþului RW2 (sau RabbetWidth2) - Lãþimea falþului ochiului inactiv (daca exista stulp) DHW (sau DeltaHeightWindow) - Diferenþa pânã la partea de jos a ferestrei
Functii: Draw(Cod, FX, FY, FW, FH, FlipType) - deseneazã articolul cu codul Cod la (FX, FY) cu dimensiunea (FW, FH) oglindit cu FlipType Daca FW sau FH sunt -1 le seteazã pe cele originale (OW, OH) FlipType poate fi conpus din literele O (orizontal), V (vertical) si D (diagonal) sau orice altceva pentru a nu avea efect Draw2 - similar cu Draw dar deseneazã în ochiul inactiv (dacã existã stulp) Set(Var, Val) - Var este un text care in desenarea articolelor ia valoarea Val. Este folositã la transmiterea unor valori suplimentare articolelor. Exemplu: Set(LatSus, 140), LatSus putând fi folosit la desenarea articolelor. |